🚀 Stwórz kampanie w 3 minuty 🚀

Pomoc

Masz pytanie na które nie znalazłeś odpowiedzi? Umów się z nami na spotkanie i ci pomożemy!

Umów się na spotkanie

Co to Local Booster?
Local Booster ułatwia tworzenie kampanii marketingowych, znajdowanie wniosków w analizach oraz podejmowanie działań na ich podstawie poprzez targetowane reklamy.

Dzięki sztucznej inteligencji Local Booster zajmie się za ciebie trudnymi zadaniami, takimi jak bidding, remarketing, rodzaje dopasowania, testy A/B i wiele więcej. Local Booster dostarczy ci najnowsze i najlepsze praktyki umożliwiając utrzymanie przewagi bez konieczności poświęcania godzin na naukę i przepalanie budżetów.

Nie ważne Czy jesteś właścicielem firmy, który prowadzić chce własne reklamy, czy też agencją obsługującą marketing klientów, mamy dla Ciebie rozwiązanie!
Płatności za reklamy
Local Booster pobiera opłatę tylko za subskrypcję która daje ci dostęp do oprogramowania. Wszystkie wydatki na reklamy są opłacane bezpośrednio na Twojej platformie reklamowej.
Jak stworzyć kampanię reklamową?
Local Booster pozwala Ci stworzyć kampanię reklamową w zaledwie kilka sekund. A oto jak to zrobić:

1. Wybierz Platformę

2. Dodaj adres URL Twojej strony internetowej, wybierz grupę docelową oraz treść reklamy

3. Dodaj swój dzienny budżet

4. Kliknij "Create!"
Sprawdzanie statusu twojej kampanii
Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoja kampania reklamowa na Local Booster jest aktywna, możesz to zrobić w dowolnym momencie, postępując zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kliknij na stronie "Reklamuj się" (Advertise).

2. Kliknij na swoją kampanię.

3. Na dole po lewej stronie zobaczysz szczegóły swojej kampanii.
Jak połączyć twoje konto Facebook z Local Boosterem
Plans are per workspace, not per account. You can upgrade one workspace, and still have any number of free workspaces.
Najlepsze metody które pomogą ci w stworzeniu skutecznej reklamy
Wybierz materiały, które dobrze się ze sobą komponują:

Możesz wybrać do 10 elementów dla twojej reklamy dynamicznej, ale zalecamy priorytet jakości nad ilością. Lepiej połączyć 2 silne elementy niż kilka elementów, w których nie jesteś pewny. Jeśli nie masz jeszcze wielu zdjęć i filmów, możesz także połączyć wiele tekstów jako łatwy sposób na rozpoczęcie.

Wykorzystaj różne przyciski CTA:Co chcesz, aby ludzie zrobili po zobaczeniu twojej reklamy? Wypróbuj kilka różnych przycisków, aby dowiedzieć się, które są skuteczne.

Dotrzyj do właściwych osób: Połącz dynamiczną kreatywność z Metapikselem, abyś mógł śledzić wyniki swoich reklam i zrozumieć, kto odwiedza twoją stronę internetową.

Zachowaj krótki, jasny i konkretny tekst: Ludzie szybko przeglądają Facebooka, Instagrama i inne platformy społecznościowe, dlatego ważne jest, aby twój tekst był przystępny i zrozumiały.

Przyciągnij uwagę za pomocą obrazu: Twórz reklamy z jednym punktem skupienia. Upewnij się, że obraz jest przyciągający i łatwo zauważalny.

Uczynić obrazy bardziej zauważalnymi za pomocą ruchu: Dodaj efekty czasu, pętle i animacje za pomocą darmowych i łatwych w użyciu aplikacji.

Unikaj tekstu na obrazach: Zamiast tego korzystaj z pól tekstowych, nagłówków i opisów linków. Możesz także dodać nakładkę tekstową.

Umieść najbardziej przyciągające elementy swojego filmu w pierwszych kilku sekundach: Pokaż tożsamość swojej marki od razu, aby ludzie widzieli i zapamiętali ją, a następnie zakończ swoją reklamę swoją marką.

Projektuj filmy tak, aby były interesujące również bez dźwięku: Ludzie często oglądają filmy bez dźwięku, dlatego ważne jest, aby używać tekstu i grafiki oraz tworzyć napisy.

Wybierz najlepszy format obrazu dla danego miejsca: Większość ludzi trzyma swoje telefony pionowo, więc wybierz pionowy format dla Facebooka i Instagrama.
Czy agencje reklamowe mogą używać Local Boostera?
Tak! Local Booster może pomóc agencjom zaoszczędzić czas, dzięki czemu mogą skupić się na pozyskiwaniu większej liczby klientów.
Czy potrzebuję strony WWW, aby tworzyć reklamy w LocalBoosterze?
Tak i nie :)

Strona docelowa lub adres URL strony internetowej jest wymagany tylko w przypadku określonych rodzajów reklam. Poniżej możesz sprawdzić obie opcje.Chociaż pobieramy informacje z adresu URL strony docelowej, aby generować Twoje reklamy, sekcja promptów ChatGPT jest najważniejsza do generowania treści reklam, targetowania i ogólnie całej kampanii reklamowej za pomocą sztucznej inteligencji.

Kiedy NIE potrzebujesz strony docelowej:
Jeśli tworzysz reklamy, które nie kierują do strony docelowej po kliknięciu w reklamę:

Reklamy generujące Leadów na Facebooku/Instagramie
Reklamy Messenger na Facebooku/WhatsAppie/Instagramie
Reklamy telefoniczne na Google
Reklamy Discovery na YouTube

Kiedy POTRZEBUJESZ strony:
Jeśli tworzysz reklamy, które kierują do strony docelowej po kliknięciu w reklamę:

Ruch lub konwersja na Facebooku/Instagramie

Reklamy wyszukiwania na Google
Reklamy na wyświetlacze na Google
Reklamy na TikToku
Reklamy na LinkedIn
Reklamy na Snapchacie
Reklamy w Strumieniu na YouTube
Dlaczego zawsze muszę dodać adres URL strony docelowej podczas generowania moich reklam?
Głównie prosimy o adres strony internetowej, aby pomóc w generowaniu odpowiedniej treści reklamowej i targetowania za pomocą sztucznej inteligencji (bardzo ważne dla zdrowego wskaźnika klikalności).

Nawet dla rodzajów reklam, które nie kierują do strony docelowej, czasami te platformy nadal wymagają adresu URL strony docelowej w celu weryfikacji Twojej marki lub produktów. Na przykład, dla Reklam Generujących Lead na Facebooku, używamy adresu URL strony docelowej do automatycznego wypełniania formularza podczas tworzenia formularza zapisu. Facebook wymaga podania adresu URL strony internetowej w formularzu.
Co jeśli nie mam strony?
Jeśli tworzysz któreś z tych reklam i nie masz strony docelowej...

Reklamy generujące Lead na Facebooku/Instagramie
Reklamy Messenger na Facebooku/WhatsAppie/Instagramie
Reklamy telefoniczne na Google

Możesz użyć adresu URL swojej strony biznesowej na Facebooku, linku do pliku PDF, Linktree, profilu na Instagramie, strony Google Business lub innych linków do kanałów mediów społecznościowych, które masz.

Dla każdej z tych reklam powinieneś jednak stworzyć stronę docelową, ponieważ to tam ludzie trafią po kliknięciu w Twoją reklamę. Możesz mieć najlepszą reklamę na świecie, ale jeśli Twoja strona docelowa nie jest odpowiednia, to nasze działania marketingowe nie będą skuteczne. Istnieje wiele narzędzi do tworzenia stron internetowych, które możesz wykorzystać, aby zapewnić swoim klientom stronę docelową.
lle powinieneś przeznaczyć na reklamy, aby uzyskać rezultaty?
Każda reklama, którą tworzysz, wymaga wydatków na reklamę, czyli kwoty pieniędzy, zazwyczaj podanej dziennie, która jest używana na Twoją reklamę. Oto co zalecamy dla osób dopiero rozpoczynających oraz dla tych, którzy mają więcej doświadczenia.

Jeśli dopiero zaczynasz z reklamami na Facebooku lub Google:

Zalecamy rozpoczęcie od małych wydatków, nawet od kampanii reklamowych na poziomie około 23 PLN /dzień. Chodzi o testowanie i sprawdzanie, co działa, a następnie przenoszenie większego budżetu na te działania, które przynoszą efekty, oraz wstrzymanie tych, które nie przynoszą wyników, w krótkim czasie, aby oszczędzić wydatki na czas, gdy będziesz gotowy do skalowania. To właśnie sprawia, że to narzędzie reklamowe oparte na sztucznej inteligencji jest takie świetne! Automatycznie tworzy dla Ciebie idealne testy A/B, z których możesz się uczyć i obserwować wyniki. Automatycznie przenosimy wydatki na reklamy na najlepiej wykonywane kreatywne zasoby i targetowanie grupy docelowej.

Ponieważ nie wiesz, która platforma reklamowa, jakie komunikaty ani jakie audytorium będą działać najlepiej dla Twojego biznesu, Twoja idealna strategia, gdy zaczynasz, to utworzenie co najmniej 3 różnych kampanii reklamowych, każda na poziomie około 23 PLN /dzień, co daje łącznie około 70 PLN /dzień przez co najmniej 14 dni, a najlepiej 30 dni.

Przykład:
Możesz utworzyć 1 reklamę w Google za około 23 PLN /dzień, a następnie 2 reklamy na Facebooku (1 dla ponownego targetowania i 1 dla dotarcia do nowych osób). Albo przetestować różne obrazy, filmy, zainteresowania, treści reklamowe, a nawet lokalizacje geograficzne. To zależy od Ciebie, co chcesz przetestować, a my umożliwiamy łatwe śledzenie wyników reklamy i tego, co działa.

Nie chcesz jednak zbyt szybko edytować ani wstrzymywać swoich reklam. Należy poczekać co najmniej 7 dni na zakończenie fazy uczenia. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nawet jeśli masz tylko około 23 PLN /dzień na wydatki na reklamy, będziesz rozwijać swoją markę i być widoczny.

Jeśli chcesz zwiększyć swoją inwestycję na reklamy:
Jednym z kluczowych wskaźników będzie "koszt pozyskania klienta", czyli ile kosztuje pozyskanie nowego klienta. Jeśli pozyskujesz klientów w sposób opłacalny z testu reklam, jedyną rzeczą, którą musisz zrobić, aby zwiększyć skalę, jest zwiększenie budżetu. Ważne jest jednak zauważenie, że Twój koszt pozyskania klienta dotyczy kogoś, kto faktycznie dokonał zakupu od Ciebie, a nie kogoś, kto jest tylko leadem lub uczestniczy w darmowym okresie próbnym. To osoba, która dokonała zakupu od Twojego biznesu.

Jeśli nie znasz swojego kosztu pozyskania klienta, możesz go przewidzieć za pomocą innego wskaźnika, którym jest "koszt sprzedaży reklamowej". Oblicza się go jako całkowite wydatki na reklamę / całkowity dochód z reklam.

Średni koszt sprzedaży reklamowej powinien wynosić maksymalnie 30%. Oznacza to, że jeśli sprzedajesz koszulkę za 100 PLN, koszt pozyskania klienta powinien wynosić 30 PLN. A następnie stale testujesz i optymalizujesz, aby obniżyć ten koszt do 25 PLN, a następnie do 20 PLN, i tak dalej.
Jak zapewnić reklamom najlepsze wyniki podczas tworzenia kampanii z Local Boosterem
Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych, które docierają do właściwej grupy odbiorców, jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki  Local Boosterowi. Postępuj zgodnie z tymi krokami, aby napisać przekonujące powiadomienia reklamowe i wygenerować ukierunkowane treści reklamowe dla Twoich kampanii.

Określ Cel Kampanii
Zidentyfikuj cel swojej kampanii reklamowej. Czy promujesz określony produkt, usługę, czy całą swoją firmę? Wyjaśnij swój cel przed opracowaniem swojego opisu reklamowego.

Dodaj Potrzebne Informacje
Na przykład, załóżmy, że jesteś agentem nieruchomości i chcesz uruchomić osobistą kampanię reklamową w Twoim rynku. Twoje powiadomienie biznesowe może wyglądać tak: "Agent nieruchomości w Kaliszu". Aby promować konkretny dom na liście, dostosuj swoje powiadomienie, skupiając się na jego cechach, wraz z adresem: "Ul. Kościuszki 21, Kalisz, dom z widokiem na Park".

Przejrzyj Treści Wygenerowane Przez AI
AI wygeneruje parametry targetowania i treść reklamową na podstawie Twojego powiadomienia. Przejrzyj treść wygenerowaną przez AI, aby upewnić się, że jest zgodna z celami Twojej kampanii.

Dostosuj Szablon Powiadomienia
Aby dostosować treść reklamową, kliknij "Generate Description", aby utworzyć rekomendowany szablon opisu reklamowego. Możesz edytować ten szablon, aby lepiej dopasować go do konkretnego przekazu i stylu Twojej kampanii.

Generuj Treści
Kiedy będziesz zadowolony ze swojego powiadomienia, kliknij "generuj treść". To spowoduje wygenerowanie setek kombinacji reklam na platformy takie jak Google i Facebook.

Przejrzyj i Edytuj
Choć AI pomaga w tworzeniu treści reklamowych i rekomendacji dotyczących targetowania, zachowujesz pełną kontrolę. Swobodnie edytuj treść reklamową, parametry targetowania lub dodawaj własne obrazy i filmy w dowolnym momencie.

Twoja reklama jest powyżej lub poniżej wskaźników normy? Oto co możesz z tym zrobić!
W dynamicznym świecie reklamy cyfrowej nawet najbardziej doświadczeni marketerzy napotykają na problemy, gdy reklama nie spełnia oczekiwanych wyników. To zagadka, która wymaga rozwiązania, wyzwanie, które zmusza nas w Local Booster do poszukiwania odpowiedzi. W tym artykule odpowiemy na niektóre z waszych pytań.

Podstawy:
Pokażemy ci, czy twoja reklama jest powyżej czy poniżej wskaźników w ciągu 7 dni od uruchomienia twojej reklamy. Do czasu pokazania ci wyniku, proszę, spróbuj nie dokonywać żadnych edycji w swoich reklamach.

To krytyczne zrozumienie "fazy uczenia", wprowadzonej przez Google, Facebooka, TikTok i inne platformy reklamowe. W trakcie tej fazy te platformy muszą zbierać dane z około 50 wydarzeń optymalizacyjnych przez 7 dni, aby nauczyć się, jak najlepiej dostarczać twoje reklamy.

Zmiany w trakcie tej fazy mogą negatywnie wpłynąć na twoją kampanię, opóźniając proces optymalizacji. Dlatego najlepiej pozwolić algorytmom wykonać swoją pracę w tym czasie, dla maksymalnej efektywności i nie dokonywać zbyt wielu edycji w swoich reklamach.

Po zobaczeniu wyniku wskaźnikowego:

Jeśli twoja reklama jest powyżej wskaźników, nie musisz nic robić, pozwól algorytmom pracować.

Jeśli twoja reklama jest poniżej wskaźników, podczas gdy testujemy A/B i optymalizujemy wszystkie elementy twojego targetowania, kontent reklamowy i inne części twojej reklamy, te dane wejściowe reklamy mogą nie być najlepsze do optymalizacji, więc jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby dać swojej reklamie jak najlepszą szansę na sukces:

Po prostu zostaw to: Może to oznaczać, że nadal potrzebuje więcej wydarzeń optymalizacyjnych i tym samym więcej czasu. Ta reklama nadal może przynosić pozytywny wpływ na twój biznes, opierając się na metrykach, których nie możemy śledzić. Raportujemy ten wynik na podstawie wskaźników branżowych i naszych własnych danych, które mogą nie uwzględniać każdego aspektu twojego biznesu.

Edytuj Targetowanie: Twoja docelowa grupa odbiorców nie angażuje się w twoją reklamę. Edytuj swoje targetowanie, aby zawęzić swoje targetowanie (np. Słowa kluczowe ujemne, Zwęż swoje audytorium na Facebooku, Docelowe konkretne miasta, przełącz się na retargeting), Poszerz swoje targetowanie, dodając więcej słów kluczowych lub zainteresowań, lub nawet rozważając pozyskanie innej grupy docelowej.

Edytuj Kontent Reklamowy: Twój kontent reklamowy nie rezonuje z twoją docelową grupą odbiorców. Edytuj swoje targetowanie poniżej i spróbuj użyć jednego z naszych filmów z biblioteki Shutterstock zamiast obrazu, dołącz ofertę np. 20% rabatu, dodaj nowy tekst reklamowy lub filmy/obrazy, lub rozważ usunięcie nagłówków, filmów, obrazów lub innych treści reklamowych, które mają niską wydajność w raportowaniu aktywów poniżej.

Rozpocznij Od Nowa: Stwórz zupełnie nową reklamę na tej samej platformie reklamowej lub nawet na innej platformie reklamowej, korzystając z wiedzy, którą zdobyłeś na temat tego, co nie działa dla Ciebie.

Ważne jest zauważenie: Pokazujemy wskaźniki na lub przed 7 dni po uruchomieniu twojej reklamy, a następnie ponownie na lub przed 14 dniem. Twój wynik wskaźnikowy nie będzie zmieniany każdego dnia. Na przykład w 8 dniu twojej reklamy, jeśli twoja wydajność jest poniżej wskaźników i dokonujesz edycji, twój wynik nadal pokaże poniżej wskaźników w Tygodniu 1, a nowy wynik pokaże się na lub przed końcem Tygodnia 2.
Jak tworzyć zdjęcia reklamowe za pomocą Local Booster?
Funkcja LocalBooster Ad to jak posiadanie wbudowanego Photoshopa AI  na wyciągnięcie ręki. Upraszcza i przyspiesza proces tworzenia szablonów reklam obrazkowych, uwzględniając tekst, logo i opcje dostosowania.

Proces rozpoczyna się od prostego przełączenia się z trybu wideo na tryb obrazu. Ta funkcja jest kompatybilna z Facebookiem, Google Display i Instagramem. Dzięki tej zmianie odkrywasz potężne narzędzie, które usprawnia proces tworzenia reklam.

Gdy już wybierzesz opcję obrazu, zostaniesz poproszony o przesłanie podstawowego obrazu i logo swojej marki. AI zajmuje się resztą, automatycznie włączając nagłówki i opisy do twojej reklamy.

Krok po kroku:
1. Przejdź do sekcji tworzenia reklam i przejdź do opcji Kreatywne.
2. Znajdź opcję przełączenia się z trybu wideo na tryb obrazu.
3. Wybierz opcję Utwórz obrazy z AI.
4. Prześlij obraz i logo swojej marki.
5. Eksploruj opcje dostosowywania: Nagłówki, opisy, wezwanie do działania, kolor marki i tekstu.
6. Naciśnij Generuj, a uzyskasz różne kombinacje swojego obrazu!
7. Wybierz obrazy, które chcesz użyć, i to wszystko!
Dlaczego twoje reklamy są wyświetlane osobom spoza twojej grupy docelowej?
Opcja targetowania lokalizacji, którą wybierzesz, będzie używana do znalezienia osób mieszkających w wybranej lokalizacji lub tych, którzy niedawno tam byli. Oznacza to, że być może osoba była tam w określonym okresie czasu, ale nie należy tam.

Technologie Meta używają różnorodnych sygnałów, aby pokazywać reklamy osobom, które są częścią twoich wyborów dotyczących lokalizacji. Ponieważ te sygnały się różnią, nie można zagwarantować absolutnej dokładności. Czasami możesz zobaczyć niewielką liczbę wyświetleń reklam pochodzących z lokalizacji innego niż twoje wybór lokalizacji (lub nawet otrzymywać wiadomości lub zapytania z tej lokalizacji).

Dodatkowo, czasami ludzie mogą zobaczyć reklamy organicznie. W tych przypadkach twoja reklama może wywołać zaangażowanie w postaci polubień, komentarzy i udostępnień, które nie są celowane. Możemy również pokazywać podglądy reklamy osobom związanych z firmą, nawet jeśli nie są w twojej wybranej lokalizacji targetowania. Nie zostaniesz obciążony opłatą za poglądy.
Dlaczego twoje reklamy są wyświetlane osobom spoza twojej grupy docelowej?
Opcja targetowania lokalizacji, którą wybierzesz, będzie używana do znalezienia osób mieszkających w wybranej lokalizacji lub tych, którzy niedawno tam byli. Oznacza to, że być może osoba była tam w określonym okresie czasu, ale nie należy tam.

Technologie Meta używają różnorodnych sygnałów, aby pokazywać reklamy osobom, które są częścią twoich wyborów dotyczących lokalizacji. Ponieważ te sygnały się różnią, nie można zagwarantować absolutnej dokładności. Czasami możesz zobaczyć niewielką liczbę wyświetleń reklam pochodzących z lokalizacji innego niż twoje wybór lokalizacji (lub nawet otrzymywać wiadomości lub zapytania z tej lokalizacji).

Dodatkowo, czasami ludzie mogą zobaczyć reklamy organicznie. W tych przypadkach twoja reklama może wywołać zaangażowanie w postaci polubień, komentarzy i udostępnień, które nie są celowane. Możemy również pokazywać podglądy reklamy osobom związanych z firmą, nawet jeśli nie są w twojej wybranej lokalizacji targetowania. Nie zostaniesz obciążony opłatą za poglądy.
Jak edytować kampanię reklamową
Możesz edytować swoje kampanie Google, Facebooka i Instagramu bezpośrednio ze strony "Reklamuj" w Local Boosterze Jednak zaleca się, abyś nie dokonywał zmian w kampaniach przez co najmniej 12 dni, aby umożliwić sztucznej inteligencji uczenie się i optymalizację.

Możesz również dostosować swój budżet i wstrzymać kampanię ze strony "Reklamuj" w Local Booster.

Oto jak to zrobić:
Przejdź do strony "Reklamuj" w Local Boosterze.

Wybierz kampanię, którą chcesz edytować.

Kliknij ikonę edycji (ikona ołówka) obok sekcji, którą chcesz zmienić.
Jak zatrzymać swoje reklamy
Nie możesz usunąć kampanii w Local Boosterze, ale możesz wstrzymać swoją kampanię, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami:

Przejdź do strony "Reklamuj" w Local Boosterze.Kliknij na kampanię, którą chcesz wstrzymać.

Kliknij przycisk "Wstrzymaj uruchomienie" na dole strony.

Po wstrzymaniu kampanii będzie ona wyświetlana na stronie Wyniki jako zszarzała.
Sprawdzanie statusu kampanii
Chcesz sprawdzić, czy twoja kampania reklamowa w Local Booster jest aktywna?

Możesz w dowolnym momencie sprawdzić jej status, postępując zgodnie z poniższymi krokami:

Kliknij na swoją stronę "Reklamuj" w Local Boosterze.

Kliknij na swoją kampanię.

Szczegóły kampanii znajdziesz w lewym dolnym rogu.
Jak Utworzyć szablon reklamowy (Creative Hub)
Nasza funkcja szablonów pozwala Ci tworzyć i zapisywać treści reklamowe, dzięki czemu możesz łatwo ponownie ich użyć i udostępniać szablony.

Aby utworzyć szablon:
Kliknij na swoją stronę "Kreatywny Hub" po lewej stronie.

Wybierz platformę.Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać swoje treści i kliknij "Gotowe".

Wszystkie zapisane szablony pojawią się na twojej stronie "Creative Hub", gdzie możesz tworzyć kampanie reklamowe, korzystając z szablonu lub udostępniać go klientom lub członkom zespołu w ramach platformy Local Booster.
Jak utworzyć konto Google Ads?
Aby móc tworzyć reklamy Google lub YouTube w LocalBooster, musisz mieć aktywne konto Google Ads.

Jeśli jeszcze go nie masz, możesz postępować zgodnie z poniższymi prostymi krokami, aby je stworzyć:

1. Przejdź do strony ads.google.com.

2. Kliknij przycisk "Rozpocznij teraz".

3. Zaloguj się do konta Google (jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany).

4. Kliknij "Nowe konto Google Ads".Wybierz opcję "Przełącz na tryb eksperta".

5. Kliknij "Utwórz konto bez kampanii".Wybierz swój kraj rozliczeniowy, strefę czasową i walutę.

6. Odpowiedź "Nie" na pytanie o pomoc w tworzeniu kampanii od Google (nie będzie ci to potrzebne, jeśli korzystasz z Local Booster).

7. Kliknij "Poznaj swoje konto".

8. Kliknij na "Narzędzia i ustawienia" w prawym górnym rogu.

9. W sekcji "Rozliczenia" kliknij na "Ustawienia". Dodaj i zapisz swoje dane płatnicze.

Gotowe! Możesz teraz połączyć swoje konto Google Ads z Local Booster i zacząć tworzyć reklamy. Sprawdź nasz artykuł, Jak połączyć konto Google Ads z Local Booster, aby dowiedzieć się więcej.
Jak uruchomić reklamy na Google?
W dzisiejszym cyfrowym świecie Google Ads to potężne narzędzie, które może pomóc firmom wszystkich rozmiarów dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców, zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej i zwiększyć sprzedaż.

Oto jak uruchomisz je za pomocą Local Boostera: (VIDEO)
Jak założyć konto reklamowe na Facebooku
Zanim będziesz mógł tworzyć reklamy na Facebooku za pomocą Local Boostera, musisz mieć aktywną stronę biznesową na Facebooku oraz konto reklamowe. Jeśli jeszcze ich nie masz, postępuj zgodnie z poniższymi prostymi krokami, aby je utworzyć:

Aby utworzyć stronę biznesową na Facebooku (Pomiń te kroki, jeśli już masz stronę biznesową na Facebooku):

1. Zaloguj się do swojego osobistego profilu na Facebooku.

2. Kliknij na "Strony" po lewej stronie.Kliknij na "Utwórz nową stronę".

3. Wypełnij wymagane informacje i utwórz stronę.

Aby utworzyć swoje konto reklamowe na Facebooku:

1. Przejdź do Facebook.com/adsmanager.

2. Przejrzyj i zaakceptuj zasady dotyczące niedyskryminacji na Facebooku.

3. Dodaj metodę płatności.

4. Gotowe!

Teraz możesz połączyć swoje konto na Facebooku z Local Boosterem. Sprawdź nasz artykuł "Jak połączyć konto na Facebooku z Local Boosterem".
Jak połączyć twoje konto Facebook z Local Boosterem
Aby utworzyć swoją pierwszą kampanię na Facebooku za pomocą Local Booster, musisz najpierw połączyć swoje konto reklamowe na Facebooku z kontem w Local Booster. Jeśli jeszcze nie masz konta reklamowego na Facebooku, zapoznaj się z naszym artykułem "Jak założyć konto reklamowe na Facebooku".

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby połączyć swoje konto Facebook z Local Booster:

1. Kliknij na swojej stronie "Połącz Platformy" (Connect Platforms).

2. Kliknij na przycisk "Połącz" (Connect).

3. Wprowadź swoje dane logowania do Facebooka.

4. Potwierdź połączenie Facebooka z Local Boosterem (wszystkie pola powinny być zaznaczone).

5. Kliknij na "Wybierz Konto Reklamowe", aby wybrać swoje konto reklamowe.

6. Kliknij "Gotowe" (Done).
Dlaczego moja reklama na Facebooku nie ma żadnych danych?
Istnieje kilka powodów, dla których możesz nie widzieć danych ani metryk reklamowych:

Reklama  właśnie została opublikowana, i jeszcze nie ma dostępnych metryk z powodu lekkiego opóźnienia. Takie opóźnienia są normalne.

Zakres dat, które przeglądasz, odpowiada okresowi, w którym reklama nie była aktywna. Dowiedz się, jak zaktualizować zakres dat danych widocznych w Meta Ads Manager.

Reklama nie została zatwierdzona. Sprawdź powody odrzucenia reklamy.

Dokonałeś zmian w reklamie. Poczekaj chwilę i sprawdź ponownie metryki. Reklamy lub wyniki mogą nie wyświetlać się od razu.
Ile budżetu powinieneś przeznaczyć na kampanię na Facebooku?
Przy określaniu minimalnych wymagań i zaleceń dotyczących budżetu Meta bierze pod uwagę sektor biznesowy, typ budżetu, typ zakupu, strategię licytacji, optymalizację, walutę i kalendarz.

Przydzielanie budżetu w oparciu o zdarzenie optymalizacji: Niektóre zdarzenia optymalizacji mogą wymagać większego budżetu niż inne, w zależności od tego, jak trudne są do osiągnięcia (na przykład, jeśli optymalizujesz na zwiększenie zakupów, możesz potrzebować większego budżetu niż w przypadku optymalizacji na wyświetlenia strony docelowej).
Twoje reklamy zostały zablokowane przez Facebooka. Co możesz z tym zrobić?
Czasami Facebook automatycznie blokuje twoje reklamy, ponieważ ich algorytm wykrywa pewne treści, które mogą nie być dozwolone zgodnie z ich zasadami.

Ważne jest zrozumienie przyczyn odrzuceń. Istnieje lista powodów, dla których reklama na Facebooku może zostać odrzucona.

Zawartość zabroniona (Ten rodzaj treści nigdy nie jest dozwolony na Facebooku):

Dyskryminująca praktyka treści
Niebezpieczne produkty
Promocja broni i amunicji
Promocja tytoniu i powiązanych produktów
Usługi i treści dla dorosłych
Kryptowaluty
Przekleństwa
Zawartość ograniczona (Ten rodzaj treści jest dozwolony na Facebooku. Jednak istnieją różne wytyczne i zasady, które muszą być przestrzegane, aby mogła być publikowana)
Usługi abonamentowe
Aplikacje/usługi randkowe
Leki na receptę
Alkohol
Kwestie społeczne, treści związane z polityką
Procedury kosmetyczne
Wprowadzanie w błąd poprzez reklamy

Strona docelowa wymieniona w Twojej reklamie powinna być spójna i odpowiednia. Jeśli Twoja reklama ma na celu przyciągnięcie ruchu na stronę internetową z trwającą wyprzedażą 50%, podczas gdy faktycznie nie ma takiej wyprzedaży, reklama zostanie odrzucona. Wprowadzające w błąd i manipulujące reklamy prowadzą do odrzucenia. Firmy nie powinny twierdzić o czymś, czego nie mogą zaoferować w zakresie usług i produktów.Błędy w reklamachWszystkie linki reklamowe muszą być sprawdzane, aby żaden z nich nie przekierowywał osób na stronę 404 not found. Kopie reklamowe muszą być sprawdzane pod kątem błędów gramatycznych lub literówek. Kopie reklamowe muszą być precyzyjne, dokładne i przekonujące dla widzów.Aby sprawdzić i poprosić o ręczną recenzję reklamy, powinieneś przejść tutaj: https://www.facebook.com/business-support-home/

Możesz również postępować zgodnie z tymi krokami: https://www.facebook.com/business/help/1210227555661027
Po złożeniu takiego wniosku zazwyczaj zajmuje to od 24 do 48 godzin, aby Facebook przeprowadził ręczną recenzję twojego wniosku.
Jak przełączać się między kontami na Facebooku w Local Boosterze?
Uporządkuj zarządzanie swoimi mediami społecznościowymi dzięki tym szybkim krokom, które połączą i zorganizują twoje konta na Facebooku, Instagramie i innych platformach bezproblemowo poprzez naszą platformę.

Jeśli musisz przełączyć się między różnymi kontami na Facebooku, musisz:

1. Przejdź do swojego profilu na Facebooku, z którym jesteś połączony.

2. Kliknij przycisk "Przełącz" obok swojego profilu.

3. Otworzy się okno dialogowe Facebooka. Wewnątrz zobaczysz przycisk "Zarządzaj ustawieniami".

4. Kliknij "Zarządzaj ustawieniami", a następnie wybierz wszystkie konta, strony, profile Instagrama, które chcesz dodać.
Jak zmienić limit reklamowy na Facebooku?
Aby ustawić limit wydatków na koncie reklamowym na Facebooku i zapobiec przypadkowemu przekroczeniu go, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przejdź do Ustawień Płatności: Payment Settings

2. Znajdź opcję "Limit Wydatków na Koncie".

3. Kliknij na trzy kropki obok tej opcji, aby zaktualizować lub usunąć limit.

4. Dzięki temu ustawieniu będziesz mógł kontrolować wydatki na swoim koncie reklamowym i uniknąć przypadkowego przekroczenia ustalonego limitu.
Reklamy Na Messengerze
Reklamy w Messengera są potężnym narzędziem do zaangażowania potencjalnych klientów i osiągania znaczących wyników dla Twojej firmy. Postępuj zgodnie z tymi prostymi krokami, aby skonfigurować swoje reklamy w Messengerze i rozpocząć wartościowe rozmowy z Twoją docelową grupą odbiorców:

1. Wybierz reklamy w Messengerze na stronie "Reklamuj" w LocalBoosterze (ikona rakiety).

2. Dodaj swoje dane, aby wygenerować targetowanie i treść reklamy.

3. Sprawdź zalecane ustawienia targetowania i wprowadź niezbędne aktualizacje.

4. W sekcji kreatywnych wybierz platformę komunikacyjną, na której chcesz rozpocząć rozmowę: Messenger Facebooka, WhatsApp lub Instagram.

5. Edytuj swoje odpowiedzi na często zadawane pytania (możesz dodać maksymalnie 5 niestandardowych pytań i odpowiedzi, które będą prowadzić rozmowę z Twoją publicznością).

6. Ustaw swój budżet i uruchom reklamy!
Targeting Reklam Na Facebooku I Instagramie
Możesz wybierać między automatycznym a manualnym targetowaniem na Facebooku i Instagramie.

Różnica między automatycznym a manualnym targetowaniem:

Automatyczne Targetowanie lub Targetowanie Advantage+:

Domyślnie, jeśli nie dokonasz żadnych wyborów, Twoja reklama na Facebooku będzie ustawiona na Targetowanie Advantage Plus. Ten zautomatyzowany sposób wykorzystuje algorytm Meta do strategicznego wyświetlania Twojej reklamy dla różnych grup odbiorców, w tym na Facebooku, Instagramie, Sieci Audiencji i nie tylko.

Ta metoda jest zalecana, ponieważ skutecznie może zmniejszyć koszt pozyskania leadu, koszt kliknięcia lub koszt konwersji.

Manualne Targetowanie: Jeśli wolisz bardziej zaangażowane podejście, masz teraz opcję ręcznego wyboru konkretnych grup odbiorców dla swojej reklamy.

Daje to większą kontrolę i dostosowanie w oparciu o cele kampanii i zasoby kreatywne.

Gdzie mogę znaleźć opcję targetowania?

Dostęp do sekcji Targetowania: Przejdź do interfejsu tworzenia reklamy i przejdź do sekcji targetowania. Opcję Targetowania znajdziesz na dole tej sekcji.

Automatyczne Targetowanie: Jeśli chcesz pozostać przy automatycznym targetowaniu, po prostu nie dokonuj żadnych manualnych wyborów. Twoja reklama będzie ustawiona na Targetowanie Advantage+, docierając do szerokiej grupy odbiorców.

Manualne Targetowanie: Jeśli chcesz określić grupy odbiorców ręcznie, zbadaj różne dostępne opcje targetowania, takie jak Demografia, Zachowanie, Zainteresowania, Lokalizacja i inne.

Przełącz targetowanie włączone lub wyłączone zgodnie z Twoimi preferencjami. Na przykład, jeśli chcesz skoncentrować się na odbiorcach w wieku od 18 do 35 lat, możesz wybrać odpowiednie opcje demograficzne.

Uwaga: Jeśli wybierasz targetowanie tylko na Instagramie, kliknij opcję Instagram. Spowoduje to automatyczne odznaczenie targetowania na Facebooku na Instagramie.
Jak poprawić jakość Leadów
Włącz wyższe zamiary dla typu formularza leadów. Możesz wybrać między większą objętością a wyższymi zamiarami, w zależności od strategii. Druga opcja zapewni lepszą jakość.

Zadaj krótką odpowiedź, która jest podobna do wypełnianych automatycznie informacji (jeśli wybierzesz większą objętość).

Wskazówka: Proś o naprawdę potrzebne informacje. Możesz dodać więcej pytań, aby zwiększyć opór, ale jakość nie będzie dobra. Weź pod uwagę, aby dodać tylko niezbędne pytania.

Usuń umieszczenia wideo na Facebooku w przesyłce strumieniowej.


Dodaj powitanie do swojego formularza leadów.Dostosuj targetowanie swojej grupy odbiorców. Możesz wybrać między zainteresowaniami, podobnymi odbiorcami lub retargetingiem.

Skorzystaj z CTA (call to action). Postaw na treści wizualne, użyj przyciągających uwagę przycisków.Cel konwersji: Przekieruj do strony docelowej z formularzem leadów.
Co zrobić gdy nie możesz znaleźć Facebook pixel w Local Boosterze?
Jeśli masz ustawiony Pixel w menedżerze reklam na Facebooku, ale nie pojawia się podczas wybierania Celu Konwersji w LocalBoosterze, może to być spowodowane tym, że nie jest podłączony do konta reklamowego.

Aby połączyć Pixel do konta reklamowego, wykonaj następujące kroki:

1. Przejdź do ustawień biznesowych, Konfiguracja konta reklamowego: https://business.facebook.com/settings

2. Wybierz Źródło danych, a następnie Zbiory danych.

3. Kliknij na Przypisz zasoby.

4. Wybierz odpowiednie konto reklamowe.
Koszt Za Lead
Koszt pozyskania potencjalnego klienta (CPL) na Facebooku to średni koszt każdego pozyskanego potencjalnego klienta w formularzach.

CPL = Wydatek / Liczba Potencjalnych Klientów

Jak poprawić CPL?

Optymalizacja Grupy Docelowej: Doprecyzuj swoje audytorium, aby dotrzeć do najbardziej prawdopodobnych klientów. Wykorzystaj konkretne dane demograficzne, zainteresowania i zachowania.

Poprawa Jakości Treści: Upewnij się, że twoja treść, czy to w reklamach, na stronach docelowych czy formularzach, jest odpowiednia i angażująca. Wysokiej jakości treść może zwiększyć współczynniki konwersji.

Ciągłe Testowanie A/B: Przeprowadzaj testy A/B reklam i stron docelowych, aby zidentyfikować elementy, które przynoszą lepsze wyniki. Dotyczy to testowania treści reklam, obrazów, wezwań do działania oraz projektu formularza.

Uproszczenie Procesu Konwersji: Zmniejsz tarcie w procesie konwersji. Krótszy, łatwy do wypełnienia formularz rejestracyjny może zwiększyć konwersje.

Uwaga: To zwiększy liczbę pozyskanych potencjalnych klientów, ale niekoniecznie przyniesie lepszą jakość.Atrakcyjne Oferty: Oferuj atrakcyjne zachęty lub promocje, aby zmotywować ludzi do podania swoich danych kontaktowych. Mogą to być rabaty, ekskluzywna treść, darmowe okresy próbne itp.

Retargeting: Ponowne zaangażowanie użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę, ale nie dokonali konwersji. Oferuj dodatkowe zachęty, aby przekształcić ich w potencjalnych klientów.

Optymalizowane Strony Docelowe: Upewnij się, że twoje strony docelowe są skutecznie zaprojektowane i prezentują jasne komunikaty dotyczące korzyści wynikających z podania informacji. Intuicyjny i przekonujący design może zwiększyć konwersje.
Jak poprawić CPM twoich reklam na Facebooku?
CPM to koszt za tysiąc wyświetleń. Jako reklamodawca płacisz Facebookowi / Instagramowi za każde tysiąc wyświetleń twojej reklamy.

CPM jest określany przez konkurencję w aukcji i jakość reklamy.

Istnieją dwie główne przyczyny wyższych CPM:

Wysokie Zapotrzebowanie: Jeśli istnieje duża konkurencja o tę samą grupę docelową, koszt reklamy może wzrosnąć (również w okresach wysokiego zapotrzebowania, takich jak okresy zakupowe, lato, koniec roku, CPM jest prawdopodobnie wyższy).

Specyficzna Grupa Docelowa: Jeśli twoja grupa docelowa jest bardzo dokładnie określona i specyficzna, może być mniej dostępnego miejsca reklamowego, a koszt dotarcia do tej grupy docelowej może być wyższy.

Porada: Jeśli twój CPM jest zbyt wysoki, powinieneś sprawdzić i zwiększyć budżet lub uczynić grupę docelową bardziej otwartą.
Jak poprawić wskaźnik CTR twoich reklam na Facebooku?
Dokładna segmentacja i odpowiednia grupa docelowa: Upewnij się, że adresujesz odpowiednią grupę odbiorców. Precyzyjnie dopracuj swoje targetowanie, wykorzystując demografię, zainteresowania i zachowania specyficzne dla twojej grupy docelowej.

Atrakcyjna treść: Wykorzystaj wysokiej jakości i przekonujące zdjęcia oraz filmy (atrakcyjne, wizualne treści wysokiej jakości). Skuteczne zdjęcia i filmy mogą przyciągnąć uwagę twojej grupy docelowej i zwiększyć prawdopodobieństwo kliknięcia.

Dobry tekst: Napisz przekonujący tekst reklamowy z klarownym wezwaniem do działania. Upewnij się, że twoja wiadomość jest jasna, zwięzła i wzbudza zainteresowanie.

Ciągłe testowanie A/B: Przeprowadzaj testy A/B z różnymi elementami swoich reklam, takimi jak obrazy, tekst, kolory i wezwania do działania. Analizuj wyniki, aby określić, które aspekty najlepiej rezonują z twoją grupą docelową.

Atrakcyjne oferty:Jeśli jest to związane z twoją działalnością, dodaj specjalne oferty, zniżki lub promocje w swoich reklamach. Ludzie zazwyczaj klikają, gdy istnieje jasny korzyść.

Spersonalizowana treść:Wykorzystaj dostępne informacje, aby spersonalizować swoje reklamy zgodnie z segmentem twojej grupy docelowej. Spersonalizowane wiadomości mogą być skuteczniejsze.

Responsywny design: Upewnij się, że twoje reklamy są zoptymalizowane dla wszystkich urządzeń. Design responsywny zapewnia spójne i angażujące doświadczenie, niezależnie od urządzenia, którego używa użytkownik.
Grupy Docelowe na Facebooku.
Rozumienie różnych rodzajów grup docelowych dostępnych na Facebooku może znacząco zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych. Od docierania do nowych potencjalnych klientów po ponowne zaangażowanie osób, które odwiedziły twoją stronę w przeszłości, Facebook oferuje szereg opcji grup docelowych, które odpowiadają Twoim celom reklamowym.

Targetowanie zainteresowań: Docieranie do nowych klientów z określonymi zainteresowaniami lub z określonego miejsca:To jest domyślna opcja w zestawach reklam w Menedżerze reklam. Aby przyciągnąć nowych klientów, zawęź swoją grupę docelową, korzystając z kategorii takich jak lokalizacja, demografia, zainteresowania i zachowania.

Grupy podobne: Docieranie do osób o podobnych zainteresowaniach jak Twoi obecni klienci:Aby stworzyć grupę podobną, musisz wybrać niestandardową grupę docelową jako grupę źródłową. Następnie możesz kierować swoje reklamy do nowych grup, które przypominają te, które już utworzyłeś.

Remarketing: Docieranie do osób, które już wykazywały zainteresowanie Twoją firmą:Niestandardowe grupy docelowe pozwalają Ci nawiązać kontakt z osobami, które już wykazały zainteresowanie Twoją firmą, czy to lojalnymi klientami, użytkownikami aplikacji, odwiedzającymi Twoją stronę internetową lub zaangażowanymi w Twoje profile i treści.

Niestandardowe grupy docelowe umożliwiają dotarcie do następujących użytkowników:

Użytkownicy, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową
Użytkownicy, którzy korzystali z Twojej aplikacji
Użytkownicy znajdujący się na Twojej liście klientów
Użytkownicy, którzy zaangażowali się w Twoje profile i treści
Zrozumienie i skuteczne wykorzystanie tych narzędzi targetowania grup docelowych może znacząco poprawić wyniki i ROI Twoich działań reklamowych na Facebooku.
Jak założyć konto reklamowe na LinkedIn
Zanim będziesz mógł tworzyć reklamy na LinkedIn za pomocą Local Boostera, musisz mieć aktywne konto reklamowe na LinkedIn. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz postępować zgodnie z poniższymi prostymi krokami, aby je utworzyć:

1. Zaloguj się na swoje osobiste konto LinkedIn.

2. Kliknij "Reklamuj się" w prawym górnym rogu.

3. Wprowadź nazwę konta i przypisz stronę na LinkedIn.

4. W sekcji "Ustawienia konta" kliknij "Centrum Rozliczeń".

5. Dodaj i zapisz informacje o swojej karcie kredytowej.

6. Gotowe!

Teraz możesz połączyć swoje konto reklamowe na LinkedIn z Local Boosterem. Sprawdź nasz artykuł "Jak połączyć swoje konto reklamowe na LinkedIn z Local Boosterem".
Jak połączyć swoje konto reklamowe LinkedIn z LocalBoosterem?
Aby stworzyć swoją pierwszą kampanię reklamową na LinkedIn za pomocą Local Boostera, najpierw musisz połączyć swoje konto reklamowe na LinkedIn z kontem w Local Booster. Jeśli jeszcze nie masz konta reklamowego na LinkedIn, zapoznaj się z naszym artykułem "Jak założyć konto reklamowe na LinkedIn".

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby połączyć swoje konto reklamowe na LinkedIn z Local Booster:

1. Kliknij na swojej stronie "Połącz Platformy" (Connect Platforms).

2. Kliknij na przycisk "Połącz" (Connect).

3. Wprowadź swoje dane logowania do LinkedIn.

4. Potwierdź połączenie LinkedIn z Local Boosterem (wszystkie pola powinny być zaznaczone).

5. Kliknij na "Wybierz Konto Reklamowe", aby wybrać swoje konto reklamowe.

6. Kliknij "Gotowe" (Done).
Jak założyć konto reklamowe na TikToku
Zanim będziesz mógł tworzyć reklamy na TikToku za pomocą Local Booster, musisz mieć aktywne konto reklamowe na TikToku. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz postępować zgodnie z poniższymi prostymi krokami, aby je utworzyć:

1. Przejdź do Tiktok.com/business

2. Kliknij na "Utwórz teraz" (Create Now).

3. Zaloguj się do TikToka.Przejrzyj i zaakceptuj warunki oraz autoryzuj TikTok dla Biznesu.

4. Wprowadź żądane informacje dotyczące swojej firmy.

5. Wybierz opcję "Automatyczna" (Automatic) dla sposobu rozliczania.

6. Wybierz tryb "Niestandardowy" (Custom).

7. Gotowe!

Teraz możesz połączyć swoje konto reklamowe na TikToku z Local Boosterem. Sprawdź nasz artykuł "Jak połączyć konto TikTok z Local Boosterem.
Jak połączyć TikTok z Local Boosterem
Aby utworzyć swoją pierwszą kampanię na TikToku za pomocą Local Booster, musisz najpierw połączyć swoje konto reklamowe na TikToku z kontem w Local Booster. Jeśli jeszcze nie masz konta reklamowego na TikToku, zapoznaj się z naszym artykułem "Jak założyć konto reklamowe na TikToku".

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby połączyć swoje konto:

1. Kliknij na swojej stronie "Połącz Platformy" (Connect Platforms).

2. Kliknij na przycisk "Połącz" (Connect).

3. Wprowadź swoje dane logowania do TikToka.

4. Potwierdź połączenie TikToka z Local Boosterem (wszystkie pola powinny być zaznaczone).

5. Kliknij na "Wybierz Konto Reklamowe", aby wybrać swoje konto reklamowe.

6. Kliknij "Gotowe" (Done)
Jak założyć konto reklamowe na Snapchacie
Zanim będziesz mógł tworzyć reklamy na Snapchacie za pomocą Local Boostera, musisz mieć aktywne konto reklamowe na Snapchacie. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz postępować zgodnie z poniższymi prostymi krokami, aby je utworzyć:

1. Przejdź do ads.snapchat.com/setup.

2. Wprowadź swoje dane logowania do Snapchata.

3. Podaj nazwę swojej firmy, adres e-mail biznesowy oraz swoje imię, a następnie kliknij "Dalej".

4. Wybierz kraj, walutę oraz podaj swój numer telefonu, a następnie kliknij "Dalej".

5. Dodaj zdjęcie profilowe i kliknij "Utwórz Publiczny Profil".

6. Kliknij "Utwórz Reklamy" w lewym górnym rogu.

7. W sekcji "Firma" kliknij na "Rozliczenia i Płatności".Kliknij "Nowa Metoda Płatności".

8. Dodaj i zapisz swoje dane płatnicze.

9. Gotowe!

Teraz możesz połączyć swoje konto reklamowe na Snapchacie z Local Boosterem. Sprawdź nasz artykuł "Jak połączyć konto reklamowe na Snapchacie z Local Boosterem".
Jak połączyć konto Snapchat z Local Booster
Aby utworzyć swoją pierwszą kampanię reklamową na Snapchacie za pomocą Local Booster, musisz najpierw połączyć swoje konto reklamowe na Snapchat z kontem w Local Boosterem. Jeśli jeszcze nie masz konta reklamowego na Snapchacie, zapoznaj się z naszym artykułem "Jak założyć konto reklamowe na Snapchacie".

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby połączyć swoje konto reklamowe na Snapchacie z Local Booster:

1. Kliknij na swojej stronie "Połącz Platformy" (Connect Platforms).

2. Kliknij na przycisk "Połącz" (Connect).

3. Wprowadź swoje dane logowania do Snapchata.

4. Potwierdź połączenie Snapchata z Local Boosterem (wszystkie pola powinny być zaznaczone).

5. Kliknij na "Wybierz Konto Reklamowe", aby wybrać swoje konto reklamowe.

6. Kliknij "Gotowe" (Done).
Jak połączyć konto Spotify z LocalBoosterem?
Aby utworzyć swoją pierwszą kampanię reklamową na Spotify, najpierw musisz połączyć swoje konto w Ad Studio.

Jeśli jeszcze nie masz konta reklamowego na Spotify, zapoznaj się z naszym artykułem o tym, jak założyć konto w Spotify Ad Studio.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby połączyć swoje konto reklamowe Spotify z PLoal Booster'em:

1. Kliknij na swojej stronie "Połącz Platformy".Kliknij przycisk "Połącz".

2. Wprowadź swoje dane do konta Spotify.

3. Wybierz konto reklamowe, które chcesz połączyć.

4. Kliknij "Gotowe".
Jak stworzyć reklamę na Spotify?
Spotify oferuje dynamiczną platformę do zaangażowania swojej docelowej grupy odbiorców i osiągnięcia znaczących wyników.

Jak skonfigurować reklamę na Spotify?

1. Połącz swoje konto w Spotify Ad Studio w zakładce "Połącz Platformy".

2. Przejdź do zakładki "Reklamuj" i wybierz opcję Spotify Ads.

3. Utwórz swoje powiadomienie na podstawie strony internetowej Twojej firmy, opisu i nazwy.

4. Utwórz reklamy dźwiękowe za pomocą generatora głosu AI:Nasz wbudowany generator głosu AI upraszcza proces tworzenia plików dźwiękowych dla Twoich reklam. Za pomocą kilku kliknięć możesz generować przekonujące reklamy dźwiękowe, które skutecznie przekazują Twoją wiadomość. Te reklamy, ograniczone do 30 sekund lub mniej, zapewniają zwięzły, ale skuteczny sposób nawiązania kontaktu z Twoją publicznością.

5. Wprowadź tekst, który chcesz przekształcić w dźwięk i kliknij przycisk Generuj.

W opcjach dotyczących targetowania będziesz mógł dotrzeć do swojej idealnej grupy odbiorców, wybierając odpowiednie tematy podcastów. Możesz precyzyjnie określić grupy odbiorców zainteresowanych konkretnymi dziedzinami. Czy to biznes i finanse, edukacja czy nieruchomości, możesz dopasować swoje reklamy, aby rezonowały z Twoją docelową grupą demograficzną.

Przenieś swoje targetowanie na wyższy poziom, korzystając z opcji hiperlokalnych. Określ lokalizacje aż do kodów pocztowych, miast lub województw, aby upewnić się, że Twoja wiadomość dotrze do właściwej grupy odbiorców.

Elementy wizualne i szablony reklam: Oprócz reklam dźwiękowych, reklamy na Spotify oferują również elementy wizualne, które uzupełniają Twoje kampanie. Możesz przesłać niestandardowe zdjęcia lub skorzystać z narzędzi do generowania reklam zasilanych przez AI, aby stworzyć wizualnie porywające reklamy, które pozostawią trwałe wrażenie na słuchaczach.

Dołącz już teraz!

Miesięcznie
Rocznie
Oszczędź do 46%
Local Booster AI
Zrezygnuj w każdym momencie
399 PLN/miesiąc
Dostęp do 15 platform
Wdrożenie
Nielimitowana ilość reklam
Generator reklam AI
Optymalizator AI
Targeting AI
Dostęp do 1.450.000 reklam
Dostań Dostęp
Local Booster AI + Kompleksowe Wsparcie VIP
Personalizowana Strategia Reklamowa 1-na-1
949 PLN/miesiąc
Pakiet Local Booster AI
Wdrożenie ze Specjalistą
Kompleksowa Strategia 1-na-1
Wsparcie VIP
Nielimitowane Konsultacje z Ekspertem
Comiesięczna aktualizacja Strategii
Wybieram ten pakiet
Local Booster
Dla Agencji
Twórz kampanie swoim klientom przez Local Booster'a
Skontaktuj się
Nielimitowana ilość podkont
Premium Wsparcie
Nielimitowana ilość strategii
Umów się na spotkanie
Local Booster AI
Zrezygnuj w każdym momencie
266 PLN/miesiąc
Dostęp do 15 platform
Wdrożenie
Nielimitowana ilość reklam
Generator reklam AI
Optymalizator AI
Targeting AI
Dostęp do 1.450.000 reklam
Dostań Dostęp
Local Booster + Kompleksowe Wsparcie VIP
Comiesięczna strategia stworzona tylko dla ciebie
499 PLN/miesiąc
Pakiet Local Booster AI
Kompleksowa Strategia 1-na-1
Wsparcie + Konsultacje VIP
Poradnik do Strategii 1-na-1
Comiesięczna aktualizacja Strategii
Wybieram ten pakiet
Local Booster
Dla Agencji
Twórz kampanie swoim klientom przez Local Booster'a
Skontaktuj się
Nielimitowana ilość kont
Premium Wsparcie
Nielimitowana ilość strategii
Umów się na spotkanie