Czasami Facebook automatycznie blokuje twoje reklamy, ponieważ ich algorytm wykrywa pewne treści, które mogą nie być dozwolone zgodnie z ich zasadami.
Ważne jest zrozumienie przyczyn odrzuceń. Istnieje lista powodów, dla których reklama na Facebooku może zostać odrzucona.
Zawartość zabroniona (Ten rodzaj treści nigdy nie jest dozwolony na Facebooku):
Dyskryminująca praktyka treści
Niebezpieczne produkty
Promocja broni i amunicji
Promocja tytoniu i powiązanych produktów
Usługi i treści dla dorosłych
Kryptowaluty
Przekleństwa
Zawartość ograniczona (Ten rodzaj treści jest dozwolony na Facebooku. Jednak istnieją różne wytyczne i zasady, które muszą być przestrzegane, aby mogła być publikowana)
Usługi abonamentowe
Aplikacje/usługi randkowe
Leki na receptę
Alkohol
Kwestie społeczne, treści związane z polityką
Procedury kosmetyczne
Wprowadzanie w błąd poprzez reklamy
Strona docelowa wymieniona w Twojej reklamie powinna być spójna i odpowiednia. Jeśli Twoja reklama ma na celu przyciągnięcie ruchu na stronę internetową z trwającą wyprzedażą 50%, podczas gdy faktycznie nie ma takiej wyprzedaży, reklama zostanie odrzucona. Wprowadzające w błąd i manipulujące reklamy prowadzą do odrzucenia. Firmy nie powinny twierdzić o czymś, czego nie mogą zaoferować w zakresie usług i produktów.Błędy w reklamachWszystkie linki reklamowe muszą być sprawdzane, aby żaden z nich nie przekierowywał osób na stronę 404 not found. Kopie reklamowe muszą być sprawdzane pod kątem błędów gramatycznych lub literówek. Kopie reklamowe muszą być precyzyjne, dokładne i przekonujące dla widzów.Aby sprawdzić i poprosić o ręczną recenzję reklamy, powinieneś przejść tutaj:
https://www.facebook.com/business-support-home/Możesz również postępować zgodnie z tymi krokami:
https://www.facebook.com/business/help/1210227555661027Po złożeniu takiego wniosku zazwyczaj zajmuje to od 24 do 48 godzin, aby Facebook przeprowadził ręczną recenzję twojego wniosku.